dijous, 7 d’agost del 2008

Creació del bloc: EL FUMADOR

- Ahir a la nit vaig crear un nou bloc, EL FUMADOR.

- El títol, en l'actual situació que sabem els perjudicis que comporta el fumar, no és gens encoratjador, peró resulta que és el títol d'una novella, no publicada, d'en Cesc Traquell.

- En tinc el manuscrit original i l'aniré passant en net al Word, i desprès el penjaré al bloc, així encara que no es publiqués en la seva època, (va començar com una idea l'any 1972) ara podrà ser llegit per a qui tingui l'oportunitat de fer-ho gràcies a les noves tecnologies.

- Veureu el perquè del títol: EL FUMADOR, si el llegiu.

- Properament, començarà l'entrega de capítols.

3 comentaris:

Abelunimbus ha dit...

Ens hem estat llegint els primers paragrefs amb la Laia. Jo ja ho havia fet pero ella no, i li ha encantat i s'ha quedat amb ganes de mes. Com jo, pensa que esta molt ben escrita. Bonatasca i endavant!

oppcbht

jordi cerdanya ha dit...

Està escrit per en Cesc Traquel. Jo només faig la transcripció literal o sigui que no tinc cap mèrit o sí per la feinada que comporta.

Abelunimbus ha dit...

Home, una mica de merit si, peque es una feinada de cullons.

aakfzkg