dissabte, 17 de maig del 2008

Germinació

Tots hem apres de petits allo de la flor, el pol.len i l'abella, i que al final en resulta una llavor, una llavor que si es sembra en surt una altra planta etc i aixis fins a l'infinit. sembla ser que el petroli abans ja habia jugat a aixó de la flor, el pol.len i l'abella. Aquest any, m'he proposat a continuar dit joc, a partir de que ja tenim la llavor. Es molt senzill: s'agafen unes llavors, que en el cas meu vaig escolli de flors de jardí, es posen en uns recipients en forma de test i que pots posar dins d'unes safates que retenen l'aigua, i els fas germinar a dins a casa ja que a fora encara fa fred. Un dels problemes, es que hi han llavors (les roselles per exemple), que tenen un tamany més petit que . . . vul dir que aquests punts i son molt dificils de manipular

A la foto podeu observar que ja comencen a sortir, i realment dona gust. Ahir ja vaig trasplantar 20 clavells de moro, a terra, ara toca veure si agafen i creixen. Amb la pluja i humitat d'aquest any, crec que la cosa funcionarà.

1 comentari:

Abelunimbus ha dit...

Jo també hi jugo amb llavors de marihuana. I també dóna gust, certament.