dissabte, 16 d’agost del 2014

Fira d'artesans a Puigcerdà

CORRUPIES

Ahir 15 d'agost pel matí es va muntar una fira d'artesans al passeig de Puigcerdà, apart de les paradetes típiques d'embotits, pans i coques, formatges, etc que acostumen a venir en aquest tipus de fires, hi vaig trobar quelcom d'especial.

El primer que em va sobtar va ser una petita paradeta amb un senyor treballant una minuscula figura de fang d'uns 10 x 3 cm,  era en Pancraç Farell i els seus Corrupies



Despres de presentar-me, xerrar una estona i explicar-l'hi que m'agrada fer coses artesanes em va preguntar amb quina ma acostumava a treballar, la dreta vaig respondre, llavors tot donant-me un petit tros de fang em diu que tanqui i apreti amb la mà 

 



m'hi van quedar les empremtes dels dits i les ratlles del palmell de la mà, amb aquestes dades va filosofar sobre el Destí, el Futur i la Sort a partir de les meves accions que varen quedar gravades al fang, tot seguit va fer uns petits dibuixos al fang tendre i va quedar el "meu Corrupies"

Aquest es el meu Corrupies

Més informació: http://www.corrupies.com