dilluns, 9 de març del 2009

Aniversari's




Avui, 9 de març es el dia dels meus aniversaris, si, si, aixís en plural.

D'entrada, les meves 61 circunvalacions al nostre Astre en majúscula, el SOL. Si, s'ha de dir que avui en compleixo 61 damunt de Gaia, la nostra estimada amiga Terra, que encara ens sustenta i que hem de procurar no ferla malbé de cara a les noves generacións que han de venir.

El segon aniversari ve donat que fa 15 anys que pujava cap a Cerdanya tal dia com avui, per una feina de tres mesos, deixant en suspens Monistrol i una feina com a ajudant del campaner (el que fa campanes), com si vinguès amb un contracte temporal, per a tornar de nou a la vila dels peus de Montserrat. Pero no va ser així, sino que on m'he quedat ha sigut aquí dalt, amb una feina bonica,diversa i que m'agrada: fer bricolatge per a la gent que no son uns manetes, encara que tinc uns forts lligams amb la vila monistrolenca.

Les fotos que acompanyo, van ser fetes ahir, diumenge 8 de març.

4 comentaris:

lia ha dit...

que guapes les fotos!!! una bona manera de cel·lebrar el doble aniversari tambe, baixant a monistrol a fer una calçotada!!
FELICITATS!!

jordi cerdanya ha dit...

Ja t'ensenyarè tot el conjunt de les fotos, de la caminada i de la calçotada.

Kimisades ha dit...

F E L I C I T A T S J O R D I

Quim & Isabel

Abelunimbus ha dit...

Sí sí! 61 voltes a l'Astre Rei, no està mal. I 15 anyets ja a la Cerdanya. Tampoc està mal.

La meva feina també és bonica, diversa i també m'afgrada fer-la.

Yes!