dissabte, 23 de maig del 2009

De nou a currar

Xemeneies de les Fades - Capadocia

Ortahisar, poble abandonat

Ara si que ja s´han acabat les vacances i torno a currar.

L'ofici de turista resulta que és molt cansat, m'explicaré: d'entrada les hores en que t'has de presentar abans als aeroports corresponents, el primer el de BCN, 2'5 hores abans del vol, doncs t'han d'entregar les instruccions per el grup en que anavem, un viatge del RACC, en que volavem dos avions plens a vessar, fins a Antalya a la costa sud (mediterrània) de Turquia.

L'anada des d'Antalya fins a Capadocia, uns 550 km, en bus per unes carreteres en bon estat pero que no eren autopistes on poder correr ja que atravessen una carena de muntanyes, els Montes Tauro, de la mateixa categoría que els Pirineus amb cims de més de 3000 mts es a dir que per a fer els dits kmts, amb les parades per a pixar i fer les corresponents compres per part de l'estament femení del grup i la limitació de velocitat a Turquia per al autobusos de 80 km/h, tot un dia "perdut", de les 8 del matí fins a les 7 de la tarda en que varem arribar a Capadòcia, dinats, això si, per sort.

Aquest mateix viatge el tornàrem a fer de tornada dos dies més tard, divendres 8 de maig. dos dies d'estada a la costa mediterrània turca i per la tornada, vol a les 6:00 del matí; llevar-se a les 2:00 matinada, esmorçar, trasl.lat a l'aeroport (1 hora bus), primer control a l'entrada aeroport amb la corresponent obertura de les maletes que tan ens havia costat de tancar, passaports i dos controls més abans de pujar al avió. Per sort el vol, 4'5 h, arribaba puntualíssim a BCN a les 10:30, pero resulta que a Barna eren les 9:30.

RESUM DEL 8 DIES DE VIATGE

Anada i tornada de Turquia = 2 dies
Antalya-Capadòcia = 2 dies
estada efectiva = 4 dies

Com es pot veure, l'ofici de turista és molt estressant.

lia ha dit...

deunido!! resulta que les vacances són per descansar i al final t'acaves estressant...bueno, ja és això!! molt xules ls fotos, ja ens n'ensenyaràs més...no comentes res de suècia...espero que be, però com que ja hi havieu estat, no devia ser tant impactant com a la capadòcia...bueno, ens veiem aviat...!!