divendres, 25 de juliol del 2008

Més sobre la Collada

- Lia: aprofita el proper dilluns per disfrutar de la cara nord de la collada ja que és una cosa dificil de retornar-hi.

- JO FA UNS 14 ANYS QUE NO HI HAVIA PASSAT.
- Va ser un 23 d'abril del 1994 que tot pujant es va posar a nevar, i com que era novato a la Cerdanya, només portava un mes i mig, anava amb el cotxe amb neumàtics normals.
--Uns 500 mts abans d'arribar dalt, on hi ha el hotel i abans hi havia una benzinera, el cotxe es va negar a seguir endavant, i els altres passaven ben depressa. Despres vaig coneixer alló dels NEUMÀTICS DE NEU.
- Be, la cosa es que em van ajudar a arribar a dalt, i desprès com que tot era baixada, ja no hi va haver problema, pero no vaig agafar la drecera de La Molina i em vaig menjar tota la collada sense disfrutar-la, ja que anava pendent de tot el rotllo de la neu