dimecres, 24 de novembre del 2010

Passejada tardoral

A fi de moure l'esquelet he sortit a fer una passejada pels voltants de Puigcerdà, abans de la posta de sol, ja que un cop s'ha amagat baixa la temperatura d'una forma dràstica assolint els 4 o 5 ºC en qüestió de minuts.
En el moment de redactar aquestes ratlles ja hem assolit els 2'5ºC. S'espera de nou una nit freda.

La vall del riu Querol ja està immersa en les ombres i solament queden il.luminats les puntes dels cims, com el de Font Freda a la dreta  i el Pic de les Valletes a l'esquerra

de mica en mica, el sol es va amagant darrere d'aquest arbre

encara li queda força des de la llunyana posició del forat de la Seu per a deixar veure el campanar de l'ermita de Rigolisa i darrere seu la carena que lliga els pics de Cambresdase (a la foto a l'esquerra) amb el Pic d'Eina, a la dreta i fora de la foto

Aquests pobres estant menjotejant les últimes pastures del dia, abans la foscor no els caigui al damunt, encara que la lluna els  permetrà seguir menjant una mica

Ja li queda poc per anar a dormir tot fent l'ullet a traves d'aquests arbres, despullats de tota fulla i preparats per a passar l'hivern

Les últimes clarors d'un sol molt baix i que donen aquestes ombres tant allargades que quasi be arriben fins al coll de la Perxa, divisòria entre les aigües del Segre i del Tet

lia ha dit...

quines ganes de pujar a gaudir d'aquesta cerdanya tan tardorenca...!!