dimarts, 6 d’abril del 2010

Acabades les festes

Un cop més la "Setmana Santa" ha estat de bogeria aquí dalt a Cerdanya. Tot de barcelonautes omplint les carreteres. Per anar a comprar o t'aixecaves d'hora o no hi havia manera ni d'arribar a les botigues, tot estava ple. A la tarda, un cop tancades les pistes d'esquí, tothom a passejar per la capital, Puigcerdà, i era quasi be impossible de fer un pas.
La solució es fàcil, sortir a donar un tomb per les rodalies. El temps ha aguantat i tot que de matinada el fred era destacable, al migdia la caloreta es deixava sentir.
En una escapada que vaig fer tot perseguint el Tren Groc, de sobte em vaig trobar com assetjat per una avioneta, es a dir que estava tant tranquil contemplant el paisatge i un soroll estrident i cada vegada més fort em va passar per damunt, i oh sorpresa, una avioneta que en vol molt baix, va i aterra just davant meu en un altiplà. La sorpresa va ser majúscula ja que tant tranquilament va donar la volta i prenent embranzida de cop i volta veig que s'enlaira amb una carrera de solament uns quants metres.
Vaig tenir el temps just d'agafar la càmara i fer dues filmacions.
El conjunt de les que vaig fer al tren groc i a l'avioneta es poden veure tot seguit.


2 comentaris:

lia ha dit...

brutal!! no vegis l'avioneta, et passa bastant aprop, et debies fotre un bon susto!!

jordi cerdanya ha dit...

Es que encara no m'ho acabo de creure