divendres, 23 d’octubre del 2009

CERVERA, la Segarra

Aquest diumenge passat s'ha fet la trobada a les terres de Lleida de la colla d'antics escolans que ens anem veient periòdicament. Aquesta vegada ha estat a Cervera, la capital de la Segarra, on gràcies a un guia, varem resseguir els diversos indrets d'interès cultural, social i gastronòmic.

Par la tarda, varem fer una visita a Sant Ramon, on hi ha un monestir dels Pares Mercedaris, que honren a St. Ramon Nonat.

Per finalitzar la trobada, ens endinsàrem pels carrerons del poble de Montfalcó Murallat on a més de veure la magnífica reconstrucció que si està duent a terme, també vam gaudir de la posta de sol a la "Toscana catalana" com se l'hi diu a aquests paratges.

http://picasaweb.google.es/jqbcerdanya/CerveraOctubre2009AnticsEscolans#

1 comentari:

Abelunimbus ha dit...

Redeu, entre trobades meteos i escolanastiques, no pares tu!! I entre mig vas passar per Tiana? Ja m'ha dit la Lia que et vas endur el recoperador de calor, molt ben fet. Ja ho havia pensat algun dia que te'l podries instal.lar alla Can Margalef. I aixi tambe aprofitem la feinada que vaig fer en treure'l del menjador de Cases d'Amunt, que vaig deixar-hi un merder de runa acollonant. Me'n recordo de quan el van instal.lar, fa 25 anys, i tambe tinc el record de quan el vaig trure jo, en fa tres i mig.
Quina fresqueta aqui Da Lat, com s'agraeix!!