dijous, 2 d’octubre del 2008

comencem al Taller d'Arts

- Ahir, primer dimecres de l'octubre, si que ja varem començar a treballar al Taller d'Arts de Llívia. No erem molts, es veu que no s'enrecordaven, pero ja s'anirà incrementant.
- De moment, com que ningú ha fet res ni de pintura ni dibuix, em començat a dibuixar unes pomes i peres, del natural, per anar practicant, ja que això és el que s'ha de fer, practicar, com el que fa piano o música, que ha d'anar practicant diariament.
- Pot ser aixo el que em falta, una practica més constant, encara que sigui de poc temps, pero seguida. A veure si m'ho plantejo.

3 comentaris:

Abelunimbus ha dit...

El temps també és, en part, qüetsió de pràctica i anar mirant mapes i mpaes i anar vivint i preveient diferents tipus de situacions.

Pomes i peres: natura morta, no? I, per què? Per què morta? En anglès, pel que vaig veure als diferents museus que vam visitar a les Amèriques, se'n deia... ara no me'n recordo. Ja t'ho diré. Ja m'ho diràs,

jordi cerdanya ha dit...

Suposo que s'en diu natura morta, perque ja no està a l'arbre, viva, es a dir, que tot el que ens mengem, sigui vegetal o animal, sempre es mort. Es allò de Bestia Morta, per dir d'un entrecot a la salsa de roquefort, per exemple.

He intentat posarme un comptador de visites, del tipus que hi ha a Meteo Tossa, i si que m'he registrat, pero no acabo de saber portar el comptador al bloc.

Be, també es questió d'anar-ho provant

moi de tiana ha dit...

Sí, avui en parlàvem.
sembla que des de que anàvem a cole i ens dèien que no ho deixéssim tot pel dia abans de l'examen, que estudiéssim una mica cada dia, ja ens ho estaven intentant ensenyar.
constància, potser alguns ja en tenen de forma natural, però en general sembla que hem d'aprendre a cultivar-la...
jo encara avui dia és tipiquíssim que el dia abans del bolo acabem de muntar no sé què i sempre amb la frase de que ens haurien faltat un parell de dies...
un parell de dies que dos dies abans teníem, però clar...
vinga, per l'art de la constància!